konstig film

Världens konstigaste film jag såg nyss. Fattade ingenting och hela innehållet vad sjukt konstigt. Tyckte inte alls den var bra. Se inte den. Den var verkligen inte bra. :s
Snart ska jag sova men jag hade bara lust att blogga ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. :D Jag borde egentligen inte vara upp såhär "sent" när jag ska till skolan imorgon men jag var inte trött tidigare och jag trodde filmen skulle vara bra. Men nu är jag i alla fall ganska trött och jag bestämde mig för att sova på soffan inatt. Jag vet verkligen inte varför men det bara blev så. :o Orkar inte sova i rummet. Haha, tycker det är ganska läskigt där.
Nu ska jag bara hämta något att dricka och sen ska jag sova, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0