Linnéa & Alexandra ;)

Yeah, tuffingarna;) Vart med Linnéa idag som jag skrev tidigare att jag skulle vara.
Först träffades vi utanför Linnéa. Sen gick vi till staden. Först gick vi bara runt. Sen när vi var vid polisen sa vi att vi skulle gå till Select, köpte en klubba åt Linnéa och någon chokladsak till mig.. Minns inte vad det heter.. :$ Sen gick vi därifrån, gick till vårt älskade garage ♥ Där va vi typ i kanske fem minuter sen gick vi ut därifrån. Vi skulle gå till ett café där jag, hon och Wilma hade vart när vi träffade Linnéa första gången, men det var stängt. :( Så vi gick till Sitkoffs. Satt på en bänk där folk hade skrivit massa saker. När jag & Linnéa gick där ifrån bestämde vi oss för att hata den bänken för all framtid! Det gnisslade så mycket.. :( Vi gick därifrån och sen visste vi inte vart vi skulle gå. Så vi gick hem till Linnéa. :) Men när vi kom dit och satt oss i hennes mysiga rum blev det den där pinsamma tystnaden och ingen av oss visste vad vi skulle säga eller göra så vi var på datorn en stund :) Tog lite bilder först och skrev till lite folk och kollade lite bloggar :) Gav henne tips om massa roliga bloggare! Eller ja.. :D Sen åt vi lite och kollade på filmer på henne och S.S, haha! :D Roliga videor, hahah! Sen så skulle jag gå hem och då följde Linnéa mig en bit. Sen gick jag halva vägen själv och trodde att det var massa folk som jag kände bakom mig men det var det tydligen inte. Mysko jag är.. Sen när jag kom hem satt jag mig vid datorn, såklart. Ska snart sova. Imorgon är det skola och jag börjar åtta. Tråkigt. Vet inte vad jag ska göra efter. Får se.. Måste fråga någon. Jennifer undrade om jag kunde vara med henne idag men jag skulle ju vara med Linnéa så.. Kanske kan fråga henne då? :) Äh, hon kommer väl ändå se det här.. Men skit samma. Ska fråga henne på msn. Och på Fredag ska jag till mamma. Vet inte om jag tar med datorn.. NEJ JAG SKOJADE.. Måste ju för fan kunna blogga :) Men ska inte vara på datorn hela tiden. Ska väl vara med mamma och min syster lite. Har ju inte alls vart med dom ensam ju. Men jag kanske vill att typ Reneé kommer dit eller någon annan eftersom att jag vill inte vara där ensam.. Läskigt ju. Haha! Nej men nu ska jag sluta skriva, det här är det jag och Linnéa gjorde! Ha det bra så hörs vi imorgon, hejdå! ♥
Bilderna blev små eftersom jag tog dom från Linnéas facebook ;)

Kommentarer
Postat av: LALA

Linneá Danielsson? ;D

2011-01-12 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0