linnea imorgon

Det  här blir inte ett så långt inlägg, men jag orkar inte skriva och har inget att skriva om. Jag var på kalas hos Enrico idag. Höll på från fyra till sju. Det var inte så många där men det var roligt ändå. Fyrverkerier och allt! :D Såg på en film som han hade fått också. Den hette "I'm a legend". Men vi såg inte på hela eftersom att det var några som inte ville se den. Har ni sett den? Sen sköt vi fyrverkerierna! :) Zache skulle såklart bränna sig. Men.. Han tål ju allt så.. -.- Sen stack jag & Wilma till Vanne men det hände lite saker där som jag inte behöver ta upp här. Men jag stack till pappa sen i alla fall. Imorgon ska jag vara med Linnéa. :) Sen på kvällen ska jag till mamam och på måndag är det skola. Kul. Inget mer att skriva, hejdå!
bild från när jag va med renee i bruke första gången <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0