livet är ett saftkalas

Heeej!
Ja som ni ser har jag inte bloggat på väldigt länge, kanske för att min dator hihu råkade gå sönder och nu är den på lagning hoppas den kommer snart, håller på att avlida eller någonting. Igår for jag hem från skolan klockan 9 för att jag fick magsjuka, kom hem.. När jag skulle gå till vardagsrummet bara sprutar det ut spyor ur både näsan och munnen, mysigt för er som kanske äter när ni läser dethär men jaja. Sen spydde jag 4 gånger rakt över soffan, och pappa råkade spilla blåbärssoppa över soffan också (ny vit soffa) gillar't. Mot kvällen fick jag massa feber, låg och såg på skräckfilm hela kvällen typ najs. Spydde inget mera, typ 6 gånger efter varandra på dagen bara. Imorse for jag inte till skolan heller, har bara legat och degat hela dagen, drogat iphone och så vidare. Nu fick jag vara på datorn för Hanna skulle skicka läxorna till mej via msn. Senare blir det till mamma och hämta andra läxor för ska till skolan imorgon, är nog bäst så för annars blir det hemma hela helgen, fast det blir det väl endå för att ja. Joel ska btw färga mitt hår, för det är höhöhöhö grått right now, och sen är hårförlängningarna hm gula/blonda :)? Inte så najs näe. Nu ska jag inte skriva mera ska gå och äta, hoppas jag inte spyr upp det. G'bay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0