Lördag till söndag

På lördagen gjorde jag inte så mycket. Dör vid fyra tiden åkte jag till Reneé och vi åt på draken och garvade och ja.. Som vi alltid brukar göra. vi var bara mest hemma och gjorde ingenting så jag har egentligen inget att skriva om eftersom att den här helgen har jag inte gjort någonting alls. Vi fixade lite till bloggen och fixade en tävling som ni kan se lite längre ner. På fredag tror jag vi utser vinnaren. Så ni har fortfarande tid att anmäla er. Men nu har jag faktiskt ingenting mer att skriva om så .. Men jag skriver mera sen senare i så fall.
Angardo btw.

Kommentarer
Postat av: Hemen

Okej nice nice :)

kom nyss hem från en grym dag :D

2011-01-23 @ 22:24:03
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0