love

Var ute och fotade lite. Det blir mer imorgon. Eftersom att det var för mörkt ute nu så gick det inet att fota mer än en enda bild ute. Men jag tog lite bilder inomhus. Imorgon ska jag ut på dagen och fota. Och då behöver man inte oroa sig längre med att batteriet inte håller eftersom att jag laddade det! :) Så mer bilder får ni imorgon! Men här kommer dagens tre bilder.
Där va alla bilder. God jag vill ha en systemkamera. Min kamera tycker jag inte alls är bra. Inte om man vill ta närbilder och så vidare. Shit vad jag önskar mig en i födelsedagspresent... Men jag vet inte.. Kanske jag måste betala den själv, spara ihop lite uknow. ;) Men i så fall fixar jag det, som jag alltid gör. ;) För ni vet .. Är man bäst så är man... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0