lukta på banan

Hejsan! Inte bloggat på hela dagen men jag inte gjort så mycket. Men Vanessa är här och jag ska berätta lite om dagen.
Vaknade där vid sju och fixade mig lite och så. Sen tog jag bussen till skolan. Började nio så det var good. Väntade i skolan på alla människor och sen kom Vanne och då härjade vi lite. Sen hade vi Biologi / Geografi. Gick mest igenom allt och Maria verkade på dåligt humör eftersom att om man sa något så blev hon direkt arg. På rasten kom Tina och Nicco. Jag trodde att Nicco var sur på mig för en grej men det var inte så så det var bra! :D Linus kom och höll på med Nicco och Tina och det var jobbigt så vi sa att han skulle dra så gjorde han det. Men kom tillbaks ibland. Jobbigt. Sen efter det hade vi matte. Jag var ganska snabb då. Fast först gick vi igenom massa saker och ingen kunde någonting förutom Edvin för han är smart! :) Sen efter att jag och Nicco hade räknat klart så skulle vi göra tilläggningsuppgifterna men det blev ju såklart inte så.. Som vanligt.. ;) Vi satt och kollade i böcker som alltid. Den här gången var det inte snoppboken utan en bok om människan! Så fort jag tog upp en sida kom en väldigt udda bild fram. Den tyckte Nicco om. Och så kollade vi lite mer i böckerna och sen var det rast! Då var det uterast. Det var INTE roligt. Det var kallt. Men tha gang crew höll ihop i alla fall ;) Nicco, jag och Vanne gick runt och chillade medans Tina och Jennfier höll på att gå runt och skrika massa saker som jag kanske inte borde skriva här, haha! Men jag och Vanne och Nicco garvade i alla fall, haha! Men sen efter att Tina och Jennan hade gjort sitt så gick vi alla fem runt till massa olika folk, dvs Hetem, Dennis, Shajan, Linus och massa andra och pratade med dom. Men dom var inte roliga. Sen ringde det in.
Nu hade vi matte igen och samma sak här. Eller har redan berättat om mattetimmen(arna) för jag glömde att berätta om båda mattetimmarna. Men efter den ANDRA mattetimme så var det rast och då gick jag och Jennan till en toalett. Mitt i allt skrek Jennan att det var en snopp i taket. Jag trodde först att det var ett riktigt könsorgan men det var det ju inte. Men där var vi en stund sen gick vi ut till dom andra.. dvs hetem, linus, anton, emil, sporre och dom där. Försökte ta bilder men det gick inte för Zache var ingen bra fotograf och Linus kom alltid i vägen.. :s
Och just det! Måste bara berätta om maten! Satt vid mitt bord. Emma, jag och Vanne pratade om vad man skulle helst leva på. Usch vad äckligt. Men när vi skulle gå från borden hade jag tagit en banan och skulle slänga bananskalet i komposten. Men istället slängde jag det dit där man ska sätta besticken. Det var pinsamt men jag tror inte att någon såg men jag sprang iväg ändå. Jag hade luktat på bananen innan.
Men i alla fall. Sista timmen hade vi svenska och då hände inte så mycket. Satt mest och.. Ja jag minns inte men det var inte roligt.
Sen skulle jag hem men då frågade Vanne om hon kunde komma men och det kunde hon! :) På bussen på väg hit så höll jag på att somna men sen äntligen var vi framme. Då gick vi till affären och köpte lite saker. Då kom någon och skrämde mig. Trodde det var Kim men det var min mamma haha. Men sen gick vi hem och satt på datorn och satt och va på den ganska länge. Sen åt vi lite och sen datorn igen. Inget liv. Sen var jag tvungen att gå och duscha så det gjorde jag. Sen när jag var klar gick Vanne och duschade. Efter det satt vi oss på datorn. Vi har verkligen inget liv.. :s Men i alla fall. Snart ska vi äta, har väntat såå länge. Men ikväll ska vi kolla film och imorgon är det skola. Inte gjort läxorna så det är bästa att göra dom snart då. Men nu ska jag ladda upp lite bilder från idag! Ha det bra, bloggar KANSKE mer senare. Men bara kanske.
Den bilden gillade Nicco! :) ♥
Jennan: AAAAAAH DET ÄR EN SNOPP I TAKET!!!!!!!!!!!!!!
Jag: VA? EN RIKTIGT?
snopptak @ strandnäs högstadie skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0