min bästa sommarminnen år 2010!

Ett av dom bästa minnena var den här dagen när jag och Reneé gick ner till hamnen och tog bilder! ♥
Ett av dom andra bästa sommarminnena var när jag och Vanne var i Nagu. ♥
När jag och Reneé var på Vindskär är också ett av mina bästa sommarminnen! ♥
Ett till av mina bästa sommarminnen var när jag och Reneé tog bilder utanför mig. ♥
Saknar skorna .. :( ↑
Ett till av mina bästa sommarminnen var stafettkarnevalen, usch vad jag saknar det! ♥
Rockoff är också ett av mina bästa sommarminnen! ♥
När jag och Wilma var ute och skateade! ♥
Hahah! Kolla min min!
Det var typ alla, men såklart finns det mycket mycket mer som jag bara inte har tagit bild på. Men tur att jag fick med ganska mycket på bild i alla fall. Sommaren 2010 är en av dom bästa somrarna någonsin! Hoppas 2011 sommar blir lika bra! Fast kanske lite mindre bråk och så, då blir det helt perfekt! Jag ska inte sitta inne en enda dag på sommarlovet! Vara ute hela tiden. Inte ens om det regnar eller åskar eller något sånt så ska jag inte vara inne! Jag var inne allt för mycket sommaren 2010 fast ändå blev den sommaren bäst.. Konstigt.
Ha det bra! Och längta inte för mycket till sommaren, det tar kål på er ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

fina bilder :D

men jag är lite suddig på "skate" bilden ;) <3

2011-01-19 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0