morgondagens planer:

Orkar fortfarande inte ladda upp bilderna. Men jag gör't imorgon. Och om jag inte gör det då gör jag det dagen efter det, och om jag inte gör det dagen efter det gör jag det dagen efter det. Tror ni börjar fatta poängen nu.
Snart ska jag bada bastu. Känner mig som en finne men skitsamma. Asså.. Inte en finne som man har i ansiktet utan asså .. En finsk medborgare (?) Äh skitsamma.
Just nu kollar jag på någon tatuering program när dom tatuerar. Inte så intressant men nu inget mer att skriva. Skriver mer imorgon på kvällen tror jag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: bella

kul att du är med i dagens blogg sweetie =)

drar tre vinnare imorn bitti :D

kramiz<33



svar: härligt att höra de =)

jo det är bara bra ,ed mej :D

2011-01-23 @ 19:09:13
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: bara fin fint :)

har din helg varit bra?? :D

2011-01-23 @ 19:14:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0