natt

Kan väl göra ett inlägg för Niccos skull för hon ville det. Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag sitter och kollar Happy Feet. Ganska bra faktiskt. Sett den kanske två gånger innan. Efter att den är slut ska jag sova och imorgon typ klockan ett, två ska jag till pappa och vara med han lite före han sticker på jobb på måndag. Han jobbar ju på birka och jag vet inte hur länge han blir på jobb. Kanske 10 dagar eller nåt? Jag vet inte men jag vill vara med han lite före han sticker. Nog för att jag har vart hos han mer än en månad nu.. Men liksom inte vart med han på det sättet. Därför ska jag vara med han imorgon och sen på kvällen sticker jag till mamma och sen på måndag är det skola. Vet inte vad jag ska göra sen senare på måndagen men kanske bara blir hemma. Vet inte än. Och jag känner ju inte någon ute i Lemland så kan inte träffa någon heller. Men kanske stannar kvar i stan efter skolan. Men jag vet fortfarande inte. Men nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Thank u my darling!

2011-01-15 @ 22:24:19
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/
Postat av: asdjcbksjd

SV: haha tack babe. Btw, fin blogg!:)

2011-01-15 @ 23:48:56
URL: http://fuckyaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0