nicolina rosing

Jadu.. Vad ska jag skriva om dig? Det finns massor.
Vi började vår "vänskap" som ovänner. Vi hatade verkligen varandra från ettan till fyran. Sen började du umgås med Vanessa och då blev vi vänner. Det var i femman vi blev bästa vänner. Vi hade inte vart med varann någon gång då. Vi var bara med varandra i skolan och chattade på msn och på bdb. Men så kom jag in i fjortistiden med baki. Ja, ni vet vem. Eller.. Vissa vet vem. Så du, Vanne, Dinah, Tina, Wilma och Jennifer lämnade mig. Men jag brydde mig inte om er. Hatade er för ni hatade mig. Bitch jag var. Sen lämnade jag henne och försökte komma tillbaks till er. Men Vanne sa att jag inte fick. Hon sa "Vi ska tänka över saken" så gick ni iväg. Jag var HELT ensam eftersom att jag inte kände Reneé så bra då. Det var ju  från Oktober till November år 2009. Men sen blev vi alla vänner igen. Vi bråkade inte alls, vi hade inte vart med varandra, inte någon gång. Ändå kallade vi varandra för "bästa vänner" :) Men sen var vi med varandra, jag minns exakt första gången! Det var efter en skoldag, en torsdag ;) Jag hade fått en väska efter att jag hade vart med Kristina i Sverige. Jag älskade den. Men den dagen hade simon dragit sönder den. Så när vi skulle gå in gick den sönder. Shit vad jag blev ledsen. Men jag skrattade? Vi var först på datorn en stund och sen gick vi till Mathis och köpte lite saker åt oss ;) Och efter att vi hade köpt det tappade vi det hela tiden och så skrek vi hela tiden "JÄVLA UTOMJORDING" Och sen fick jag låna dina uggs och jag minns att jag ramlade hela tiden och du skrattade åt mig.. Det var inte snällt Nicco. :( Och den dagen var en av dom bästa! Det var skitkul! Och sen var det som vanligt ett tag. Vi var med varandra i skolan och sådär. Och sen år tvåtusentio sov du hos mig för första gången! Jag minns att vi tog massa bilder då och du mixtrade med min webcam så att det inte gick att ta bilder utan att ha en lampa upp i facet.... Det var inte heller snällt. :( Men jag minns att vi sov med kläderna den dagen och med smink och allt. Vi satt typ uppe till fem, sex för du ville vara på datorn.. XD Men på morgonen så var du helt röd i ansiktet.
Nicco: ÅÅH, VI SOV MED KLÄDERNA PÅ. USCH JAG ÄR HELT SVETTIG.
Jag: Jag också, men ska ändå duscha idag :)
Nicco: Aa, jag också tror jag. :)
Så var den dagen över. Eller dag och dag. Men sen umgicks vi mer och mer och sen kom bråken. Vi började bråka mer och jag minns inte vårt första bråk, men jag minns att jag blev jävligt ledsen den gången. Bara för att jag visste att jag hade gjort dig något. Minns inte vad men.. Ångrar alla gånger jag bråkat med dig i alla fall! Vill verkligen inte bråka med dig nicco! Men men.. Sen sov vi över mer och jag minns när vi sov över med Tina och vi var hos ...... joel. PUNKT. ORKAR INTE SKRIVA OM DEEEET. Aja. HAHAH. och sen var vi hos mig. Jag och Tina gick och lade oss och du satt på min dator och tog bilder. Sen sov vi över hos dig en gång, det var sist jag var med din tror jag.. Eller nej .. Eller jag vet inte. Men då sov vi över med vanne. Och det var en av dom roligaste dagrna i mitt hela jävla liv! Aldrig skrattat så mycket på en kväll som jag gjorde då! och det var verkligen VERKLIGEN sjuk roligt. Måste göras om snart, lova? Och jag har egentligen massa minnen nu. Men när man inte kommer ihåg allt behöver man komma ihåg det och när man inte behöver komma ihåg det går man runt och babblar om det hela tiden, haha! Men vi har ju massa minnen ihop! Och jag älskar all of them ;) Som alla finska timmar. Älskar dom! Fast när du är trött är det inget kul. Eller hur man skriver? Men alla lektioner i skolan som vi har tillsammans är ju verkligen smartast ;) Och ja nu skriver jag att dom är smarta för vi är smarta, ellerhur? knullaprona, det är fint det! Och alla gånger som Kajsa har sagt roliga saker..
Kajsa: Här är en mus. *PANG* och nu är den platt.
Du och jag: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.
Kajsa: Här är Minnas säng, *POFF* och nu slängde jag ut den genom fönstret. Nu är den borta.
Jag och du: AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!
Allt det där är ju lätt bäst ju. Älskar allt med dig. Speciellt din humor. Man kan lita på dig och allt det där. Det ver du redan. Och du ska veta att det var inte bara du som tyckte illa om mig från ettan till fyran.. ;) Jag hatade dig också. Men jag ville ändå bli vän med dig på något sätt? Vet inte varför.. Jag hatade ju dig?
Och Nicolina Rosing, den tjejen har en sjukt kul humor och hon är hur perfekt som helst.  Hon är så jävla bäst så det finns ju fan inte! Nicolina Rosing, humorn är detsamma som min och det älskar jag! Och jag älskar allt med dig, ditt hår, din klädstil, ditt utseende, din personlighet, din humor, ja allt som finns! Och din pappa är min idol som du redan vet! Haha! Simpsons alltså ;) Som det står på din dörrklocka! Bäst. Och vi måste träffas snart igen Nicco, eller vi gör ju det imorgon. Finska då. Du måste ha övat på förhöret för jag visar dig inte svaren som alla andra gånger .. ;) Elelr jo det är klart jag gör ;) Men haha. Men vi måste sova över någon dag igen. Innan jag sticker till Thailand måste vi sova över MINST en gång! lova?
Jag älskar dig Nicolina Rosing, du med bästa / sämsta humorn NÅGONSIN!
It is barkmän for life, all of nothing ;)
Aitchi & Nitchi, tillsammans är vi oslagbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0