oaktiv

Har inte bloggat alls idag och jag vet inte varför. Men det har i alla fall inte hänt något viktigt idag så det kändes inte så viktigt att blogga så. Men nu när man tänker efter har det ändå hänt en del.
Först vaknade jag och Vanessa klockan 12, men dum som jag är stänger jag av klockan och somnar om. Sen vaknade jag klockan två igen. Först satt vi och pratade, sen satt Vanessa på sin dator men inte jag. Jag försökte såklart somna om. Sen efter ungefär tjugo minuter tänkte jag att det var lönlöst så jag pratade lite mer med Vanessa och sen satt jag också på datorn. Blev så sugen när jag såg att Vanne höll på med den, haha! Så vi satt på datorn till ungefär klockan tre, halv fyra och sen tänkte vi äta frukost. Men först ringde vi Shajan och frågade om han kom till stan eftersom vi hade bestämt med han igår. Men han hade inte fått tag i Sami så han skulle komma ut senare. Sen skulle vi äta frukost men det fanns inte någon mat hemma så vi bestämde oss för att åka till stan. Vi gick till hesburger och åt där istället. Såg lite folk som jag trodde var lite annats folk och ja. Sen gick vi bara runt och sen åkte vi hem. Satt på datan där till kvällen och tog massa bilder men ingen blev bra, haha! Och nu sitter vi här hos vanne och har inget att göra, hejs!
man ska ju faktiskt bjuda på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0