Också tidigt

Vaknade också tidigt men inte konstigt när man bor här? Hos pappa är det ingen som väcker mig fören klockan 3 ;) Idag vet jag inte vad jag ska göra vi får typ gäster hit klockan 5 som jag inte träffat sen jag var liten, och då var jag med dom varje dag bodde grannar och så vidare, ska bli rätt så kul. Igår kändes det som att jag hade lite feber så jag blev trött redan vid klockan 12. Imorse åt jag glass till frukost tjockt:D Men jag har inte ätit på två dagar på grund av magsjukan så att. Senare ska jag väl bara se på tv eller nånting. Dom där som kommer kanske sover här så man kommer antagligen inte få sova imorgon bitti! Nu sitter jag och äter kakor, haha så jävla nyttigt. Menmen. Imorgon är det söndag helgen går jävligt snabbt när man har kul höhö. Känns som det var igår jag och Alecandra cyklade runt med Jopo när nån gubbe skrek i skogen och att det var en miljon år sen vi cyklade in i ett staket så jag fick åka bil hem och Alexandra fick cykla haha! Tur var så kom PatteLatte precis när vi föll, han är alltid där man tror att han inte är?;) Eller hur Alexandra? Som när han jagar oss hemma hos dig, hahahaha. Nejmen nu ska jag fortsätta städa mitt rum som jag började igår natt. Vi hööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0