"pussa väggen"

Hejsan! Vart ganska tråkigt idag och hände inte så mycket i skolan. Men Shajan sa i alla fall att jag skulle pussa väggen, annars skulle han slå mig med en historia bok! Men jag vägrade så jag blev slagen.. TACK SHAJAN, LINUS OCH ENRICO! Hm.. Nej men.. I morse var jag lite mer trött än vad jag var igår morse. Men skit samma. Var inte lika trött när jag kom hem i alla fall. Men jag snackar på msn nu men Aivis, Linnéa och någon random som addade mig för ett tag sen, vet inte vem han är. Haha! Ska vara med Linnéa ikväll, vet inte när eller var, men det ska ju fixa sig så.. :D Men att före jag ska vara med henne ska jag väl göra någon hemma eller något? :p Får se.. Men jag kanske bara är på datorn och är osicial, haha. och just det, efter skolan stack jag och pappa till Elgiganten och köpte ett minneskort till tyill min kamera som jag ska använda först när jag åker till Thailand. Och just det.. Måste packa också lite. Eller.. börja packa. Så att jag inte behöver stressa en vecka före. Måste också skriva en lista vad jag ska ha med mig, haha! så att jag inte glömmer något. Det är väl vad jag ska göra idag. Skriver mera sen, slut på ord just nu.
Verkligen bild brist.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Skriv vad du, jag & wilma gjorde på bk timmarna! Gör det också :)

2011-01-11 @ 17:11:23
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0