random

Hejhej!

Jag vet att jag bloggat jättedåligt jag har bara glömt bort det, Nu har skolan börjat, är väl helt okej väldigt trött på dagarna iallafall! Igår hände något med min dator så den är sönder så ja jag vet inte hur arg mamma kommer bli eftersom att den förra just gick sönder. Idag i skolan hände väl inte så speciellt mycket, fysik,tyska,studietimmar dubbeltimme svenska som jag trodde jag skulle dö på, men nejnej jag klarade det vi skrev någon historia, jag skrev om justin bieber att han var en bäver som gillade potatis, och att han rånade en bank, och sen om en fiskmås som pratade med en chaufför som ville ha potatis och så vidare.. Och nån gubbe som åt marsipanhönor i rymden, hade cphumör idag!!!! Nu sitter jag och chattar med Alexandra kom hem halv 4 typ, åt och drack oboy som Emma önskade sej i julklapp haha! Jag ska önska mej en årsförbrukning av oboy till ? .. midsommarpresent säger vi! Ikväll blir det att öva på matte med pappa -.- annars får jag inte bo här och måste till mamma och det orkar jag inte meeeeeeed, men snart ska jag till mamma för att hälsa på bara för att. Och nej inte bara för att vara på datorn haha! Nu har jag inget mera att skriva vi hörs! HAR INGEN BILD PÅ PAPS DATOR SÅ.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0