renee du är konstig

Svar: Reneé för det första så är du konstig för du kommenterar på vår egna blogg xd.. För det andra så tack! <3

Just nu har jag spelat klart med min lillebror och min lillasyster. Jag vann för jag är bäst. Men före det så satt jag bara på datorn och kollade lite bloggar. Snart ska vi äta och det bli kött och potatisgratäng! Gott! Sen efter det vill jag spela wii... Minns ni förra gången jag var här hade jag knappt tid att blogga eftersom att jag spelade det så mycket.. Haha! Men annars om jag inte gör de vill jag bada. Nog för att jag gjorde det igår men jag skulle tycka det var skönt att slappna av lite. Eller annars kan jag bara ta en varm dusch. Det skulle också vara skönt. Men nu ska jag.. Ja jag vet inte. Göra något, bloggar säkert med ikväll!
Rishög kan man väl kalla sig själv idag.. Aldrig känns mig så osocial.. Men imorgon blir det att åka till pappa över dagen. Nog för att jag inte kommer att komma ut med någon men i alla fall. Sen på måndag är det ju skola och då kommer man känna sig lite bättre i alla fall. Men jag vet inte.. Tänk om jag blir sjuk? Har känt mig ganska sjuk idag.. Men jag tror inte jag är sjuk. Det vill jag verkligen inte vara i alla fall. Så om jag är sjuk får jag väl låtsas som att jag inte är det.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0