sista inlägget för trött..!

Hejhej!
Har varit på staden med Elina idag, var jävligt kul. Vi hittade väl lite saker och köpte dom bland annat ny foundation som jag inte tog på presentkortet smart som jag är. Penna+askungen sudd! HIHI! Mat och icetea. Sen for vi hem efter att har ätit och missat hundratals bussar. Satt här hemma hos mig och chillade,rätt kul. Bytheway så var det värsta random tanten på Mathis Hallen som trodde att vi skulle snatta hon storglodde på mig i flera minuter, jag bara hejhej, och sen bara titta på du då kärringjäveeel. I skolan trodde jag jag skulle dö på gymnastiken,orka basket och cirkelredskapsgrej? Nej, och vi hade vikarie som bara kunde dra. Han skulle ringa rektorn och så vidare. Orkar inte blogga mera inlägg är jättejätte trött! Har gjort läxorna, ovanligt eftersom det är dom 3e läxorna jag gjort i högstadiet mhm. Nu -> tvätta håret,lite tv och sova.

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: hihi taack vad snällt :D.

2011-01-18 @ 10:20:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0