skola imorgon

Har nyss gjort klart alla läxor. Det var inte så mycket så jag gjorde allt på en gång. Ska till skolan imorgon. Men nu tappade jag lusten eftersom att jag fick ont i huvudet nyss. Men jag ska dit i alla fall eftersom att jag bara har lite ont i huvudet och ont i halsen. Kommer inte kunna prata normalt heller men men..
Jag ska snart äta eftersom att jag inte har ätit något på hela dagen. Usch vad jag är hungrig. Men före jag ska äta tänker jag blogga.
Sitter och lyssnar på världens bästa / skönaste låt! I just had sex - Lonely island featurning Akon. Den är bara så bäst! Eller hur Jennifer? ;) Har suttit och lyssnat på den i flera dagar i streck och inte lyssnat på något annat nästan, fan vad bra den är! Nog för att jag har tröttnat lite på den redan men jag verkligen ÄLSKAR den!
Imorgon då så ska jag ju som sagt ta bussen till pappa efter skolan och jag tänker ta någon med mig. Men jag vet inte vem. Ska fråga Wilma! :) Så att jag inte ska vara ensam och jag har inte träffat Wilma på ett tag och jag saknar Lotha! :( Så att. Men sen på kvällen där vid fem så sticker jag väl till mamma igen då. Eller så får vi se om jag sover hos pappa och åker till mamma på morgonen istället? Äh, får se de.
Men nu har jag inget mer att skriva och nu håller jag på att dör för att jag är så hungrig, hörs! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0