skolan är verkligen inte rolig...

Hinner blogga ett inlägg innan jag sticker till skolan. Är inte så jätte trött men det kommer jag bli eftersom att vi har finska idag och om Nicco är tråkig och om Kajsa är tråkig och om Zache är tråkig så kommer dte här bli mitt sista inlägg... Kommer seriöst att dö efter den här finska timmen... Men jaja. Idag går vi 6 timmar i skolan. Vet inte vad vi har för lektioner, de är typ.. Först har vi Historia / Samhällskunskap, sen har vi Finska, sen två timmar slöjd :s ich till sist har vi två timmar biologi / geografi.. Tråkigt schema jag vet. Men men.. Får stå ut ändå. Idag hade jag tänk vara med någon men det orkar jag inte. Vill bara hem idag och ska packa också som jag skriver väldigt ofta men nu menar jag det på riktigt. Ska skriva den där listan också. Sen ska jag sova. Gud vad skönt. Men det var väl det jag hade att skriva. Skriver mera när jag kommer hem från skolan. Hörs!
usch vad drogad bild.. Men som sagt så har jag inga bilder. Ska fixa det snart, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0