skolan

Ja jag skulle ju berätta om lite vad som har hänt idag. Fram tills nu alltså.
Vaknade klockan sju. Trött som fan. Steg upp och klädde på mig och sen fixade jag mig och åt. Sen stack jag till skolan. Alina, Elias och Axel var redan i skolan men ingen är rolig av dom och hade inte lusta att snacka med någon. Vet inte varför. Men hade inte det bara. Sen kom typ alla andra i min klass. Sen kom Tina och Nicco och jag stod och snackade med dom lite. Sen rang det in. Eller, vi var ju redan inne men aa.. Så kom min lärare och vi hade engelska första lektionen. Ordförhör och jag kunde allt, fan vad duktig jag är, jag vet. Sen var det rast. Jag, Tina och Nicco skrattade som vanligt och sa att Andreas och Lisbeth skull bli tillsammans och skaffa ett barn med två huvuden. Så satt vi och skrattade åt det. Sen när det ringde in (vi var fortfarande inne) så var det svenska två timmar. Tråkigt. Vi skulle redovisa (inte redovisa redovisa utan bara redovisa) våra debatter eller vad det var som vi skulel ha tagit ut ur en tidning, och jag är duktig som kom ihåg men det gjorde inte Zache. Eller jo, men han hade glömt den hemma. Så i rummet där vi skulle redovisa ramlade Affe av stolen och Maria blev damp. Stackars affe. Han bara satt där på golvet. Sen skrattade vi åt honom Stackare. Men jaja. Sen var det rast igen. Var med Tina och Nicco. Pratade om Andreas och Lisbeth. Nicco skrattade också fast inte lika mycket som jag och Tina. Nicco tyckte vi var konstiga. Sen när det ringde in igen så hade vi svenska igen. Skulle svara på någon insändare eller vad det var. Såklart får jag ont i handen och kan inte skriva men jag gör det ändå. Linus kommer till mig..
Han säger: WOOOOW VAD DU HAR SKRIVIT MYCKET!!!!!!
Jag: Nej, bara ett Afyra ju?
Och sen gjorde vi inte så mycket mer. Och Linus, ett afyra är inte mycket, haha. Men sen var det rast, då var jag med Jennifer, Tina och Nicco. Vi gjorde inte så mycket. Jag och Tina skrattade som vanligt. Inte så ovanligt. Men haha.. Ojdå, märkte att jag hade skrivit lite fel. Efter finskan hade vi Matte och det var tråkigt. Men gick bra ändå, SEN hade vi svenska, haha. Men skitsamma nu. Efter rasten med Jennan, Tina & Nicco hade vi Fysik & Kemi två timmar. Före det hade Axel och Hetem bråkat, så det blev lite utredningar om det och blablabla massa onödigt som inte alla behöver veta. Men på fysiken snackade vi om Ljud och gjorde massa saker. Tråkigt.
En sak till var att vi fick äcklig mat i skolan, någon kött sak. Jag och Emma sa att det var äckligt. Sen var jag mest tyst under hela maten. Eller.. Asså jag var inte under maten men alltså medan vi åt. Sen åkte jag hem och pluggade på finskaorden som vi ska ha till förhör imorgon. Övade lite igår också. Men inte lika mycket som idag. Nu kan jag allt och hoppas att jag får allt rätt, hehehe ;) Så idag vill jag bara vara hemma. Men jag måste ha mina byxor från Reneé idag så ska säkert hämta dom för vi har gymnastik imorgon. Och vill inte ha skitgamla kappahl byxor på mig HAHAHAH! Dör åt dom. Men att nu ska jag äta för är skithungrig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0