skotta snö ...

Snart ska jag ut med mamma, mammas kille, min syster och min halvlillebror och skotta snö eftersom att det är jättemycket snö på bår gård. Det ska bli skönt att komma ut lite och vara lite med familjen och så! :) Vi åt nyss frukost och satt och skrattade och pratade och det var jättetrevligt! Hoppas att det kan bli så flera gånger! För det var verkligen jättemysigt! Men som sagt så ska jag snart ut och skotta snö! Sen efter det ska jag väl duscha tror jag. Och så ska jag försöka få tag på Jennifer eftersom att jag tror att hon skulle komma hit idag och jag måste veta säkert eftersom att min lillasyster skulle ju kanske få hit en kompis men jag vet inte om det blir av. Men nu ska jag klä på mig lite mera kläder och sen ska jag ut, tar säkert lite bilder där ute också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0