solsidan

Idag kommer Solsidan klockan nio på teve4. Ska kolla de för solsidan är fan bäst! Såg alla avsnitt med Reneé förut men jag minns inte när det var. Äh, men skitsamma för det är bäst ändå! Så jag tror jag ska följa de! Eller det ska jag! Måste hänga med vad som händer ju! Älskar det!
Vet inte vad mer jag ska skriva. Jag längtar till sommaren. Men jag själv tycker inte det är så länge dit. Mest ser jag väl fram emot att få åka gummi båt med Reneé från gröna udden till Lilla Holmen och tillbaks. Och simma på hundra meters djupt vatten och när det kommer fram båtar till oss och frågar om vi behöver hjälp och Reneé säger "nej det är lugnt" när hon ser att jag håller på att drunkna. Och så ser jag fram emot att få åka ring med bror och Reneé och höra Reneé skrika att hennes lår har fastnat. Det var skitkul och det ska vi fan i mig göra!  Synd att vi inte tog några bilder på de. Eller Reneés mamma tog väl med sin mobil kamera antagligen. Men det vet jag inte men jag tror det. Det var i alla fall skitroligt Längtar!
Men nu ska jag se på Solsidan, hoppas ni gillar det lika mycket som jag och Reneé gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0