söndag

Hejhej!
Bloggade inte igår för vi var upptagna med att flytta tvn och så vidare :) Hade middag, åt typ någonting som man sätter på en platta som att steka fast ja, svårt att förklara typ. Sen marängswiss till efterätt! Vid åtta tiden kom Elina för hon måste berätta lite saker som gjorde mig ganska besviken men jaja man får leva med sånt :) Vi flyttade på teven och en byrå, knuffade sängen. Sen städade vi upp lite saker, bäddade och så vidare. Somnade vid 6 tiden, vi tog bara bilder och var lite på datorn inte så mycket. Spelade in parodier av busschaufförerna haha så kul, garvade som fan den natten iallafall! Somnade 7 imorse for till Hesburger 12 idag, gick dit utmattande, fick skjuts av pappa hem sen, nåja ska ladda upp bilder nu! Pussen!
man sätter på saker på den där plattan så fungerar den som en stekpanna ungefär.
Ser ju inte så gott ut där då men det är det jag lovar!:)
Marängswiss som Jag,Elin och William gjorde. Vääldigt gott faktiskt.
Hej Jonte läser du vår blogg så får du se en ko-bild ovanför :)

Kommentarer
Postat av: ellenlilja

sv: inte precis ;(

2011-01-16 @ 14:11:42
URL: http://ellenlilja.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Lottar nu ut en bloggsvar inbjudan på min blogg :)

2011-01-16 @ 14:37:03
URL: http://rebeckafoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0