söt flicka

Zho!
Inte bloggat idag på dagen heller, har inte kunnat röra på mig, haft kallt och varit svettig, Inte gjort nåt annat än att försöka sova och tv. Inatt sov jag iallafall bra, men när man stiger upp och ska dricka vatten, så kommer såklart hostan tillbaks. Ska inte till skolan på hela veckan enligt pappa, och jag har fortfarande inte övat på biologin, lite på matten bara men ja ja. Är ensam hemma till 8, när pappa kommer ska vi se solsidan(a) Såg sista skivan, alltså har jag sett hela säsongsboxen, 2?3? Gånger.
Tidigare idag, var jag "barnvakt" en liten stund. Satt och såg på CartonNetwork, ritade. Hon härjade med katten. Men nu kommer lite bilder, bloggar imorgon igen! Och NEJ jag ångrar allting jag sagt om ny kamera, för min är bra, så istället tänker jag köpa ett MacroObjektiv. Eller Photoshop cs3. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0