spelat :o

Sorry att jag inte har bloggat men jag har faktiskt haft jävligt roligt utan datan! Jag ska berätta vad jag och Vanessa har gjort!
Första dan har jag redan berättat om, roligt var det i alla fall :D. Andra dagen, alltså igår, spelade vi Wii, roooligt! Och såg på filmer med VÄRLDENS HETASTE KILLE. Mer säger jag inte ;) Ska ladda ner mer filmer av han eftersom att jag och Vanne är besatt av honom :o. Helt jävla sjukt... Igår på natten skrattade vi som fan och det var helt sjuka saker vi skrattade åt. Sen somnade vi där vid fem och skulle upp nio idag. Gick inte så bra. I morse när Vanne väckte mig steg jag såklart inte upp. Hon va med min syrra... (dåligt samvete...) :s  Sen sa dom att dom skulle gå ut och gå och då åt jag frukost sen kom Jennifer utan att jag visste något, haha! :D Vi spelade Wii (:)) och sen gick vi till affären och köpte kakor och läskt och skrattade åt konstiga saker och spelade mer Wii :D Haha! Fan vad man känner sig social av de! :D Haha, och sen stack Jennan hem och jag och vanne spelade lite mer Wii.

Jag & Vanne <3 vår älskling <33333333333333333



old pic :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0