städat lådorna

Heysan. Städade nyss ur nästan alla skåp och lådor.. Tråkigt. (överdrev lite, städade nästan inte alls. Bara tog ut allt och satt tillbaks det jag behövde och satt resten i plastpåsar.) Efter det åt jag och nu sitter jag och skriver. Jag kommer antagligen att ta bort det här inlägget senare eftersom att det kommer bara bildfritt. Om det kommer upp en bild i slutet av inlägget så tar jag inte bort inlägger, HIHI. ;) Idag har jag i alla fall vart på en PROMENAD. Och snart ska jag ut och fota. Jag vet jag vet.. Har sagt det hela dagen men nu menar jag det- Det är i och för dig ganska mörkt redan men jag ska ut ändå. Kameran är på laddning men jag hoppas den är klar snart. Den har laddat i flera timmar nu. Så jag tror att den är klar snart. Sen blir det att gå ut.. Sen ska jag bara ladda upp bilderna och redigera dom lite. Sen lägga upp dom på bloggen! Men nu.. --> vänta på att kameran har laddat klart! Syns sen!
Väldigt gamla bilder som jag tog med min gamla mobil. Ganska bra mobilkamera va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0