sündeg

Fråga inte om rubriken, hehe. Sitter right now i mitt kök och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma med min kameraladdare. =bilder? Idag vaknade jag och Alexandra halv tolv, av att pappa kommer in och skriker att om jag ska bo här ska man leva som på arméläger. Random. Vi fortsätte på låten och laddade ner ett awesome mixerprogram! Sen efter det så for hon hem efter att ha gameat papijump, vi klarar aldrig nivån sjukt störande -.- Men i allafall, sen åt jag och nu sitter jag here. Ikväll ska jag duscha,lägga mig tidigt och så vidare. Stiga upp tjugo över sju, det är najs. Sen -> skola med min hosta som pappa tror att jag fejkar. (Studietimmar imorn♥♥) Eller inte, men ska öva på Matematikprovet, eller nej Biologi, för Gunilla förstår ändå ingenting:)! Efter skolan, antagligen hem och sova som alltid. På kvällN ska jag väl öva på matematikprovet, som förövrigt kommer gå skit, och biologin med! Och fysikprovet gick ju .. Hm, bra. När jag övat på det svåraste i typ 3 timmar, så kommer allt annat förrutom det. SÅKLART! Det gick skit, men jag tror jag klarade första sidan(A). Har inget mera att skriva nu, så vi hörs väl senare eller imorgon!(DÅ BÖRJAR NYA SCHEMAT!!!!!!)
SEEYA.
våran nya rssikon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0