svar på tal

Svar: Jadu.. Vi blev väl vänner genom facebook, bilddagboken och msn antar jag. Först blev vi vänner på bilddagboken och började kommentera varandras bilder osv. Sen började vi chatta genom facebook och vi började planera att vara med varann någon gång. Sen snackade vi på msn ganska mycket och vi vet egentligen ganska mycket om varann. Sen var vi med varann första gången med Wilma och sen dess har vi väl haft ganska mycket kontakt antar jag? :)
Svar: Jag vet inte var vi fick den här bakgrunden som vi har nu ifrån, det är oftast Reneé som fixar det. Annars har vi bara en enskild färg. Men den som vi har nu är det som sagt Reneé som har fixat. Så fråga henne i stället så kanske hon svarar i ett inlägg som hon antagligen ska skriva idag tror jag? :)
Svar: Först använde vi ju photoshop elements 8, men sen var det en som laddade ner det från samma skiva som jag och Reneé och hon tog inte bort det så .. Men nu har hon gjort det och jag och Reneé ska snart fixa photoshop igen. Så då kommer det antagligen bli fler designer & headers :) Men använd photoshop så ska du se att det blir en fin header! Jag lovar du vänjer dig fort vid photoshop! :)
Svar: Tack! :) Din är också fin, men bra att det vi gör är bra då1 :) ♥♥
Svar: Det lovar jag att vi ska fixa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0