tadadada

Hejhej!
Idag vaknade jag klockan 9 för att jag hade tandverk ofc,orkade inte somna om när ändå skulle bli väckt klockan 10, då haha for vi till sparhallen och pantade, 40 euro, eller 37,40€då men hehe! Så det gjorde nästan ingenting att jag köpte hårförlängningarna för nu har jag typ allting tillbaka haha! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är fortfarande sjuk, kan inte äta, har inte ätit ordentligt på 2 dagar bara yoghurt och nån macka typ. Sovit enda från 12 till 4 kanske, och nu har jag städat hela rummet tagit ut vissa saker osv.. Blev inte så stor skillnad men ja. Har tagit lite bilder också men kan inte ladda upp på mammas dator nu för hon är inte hemma och hon har massa konstiga program uppe, och jo min mellanslagknapp segar. Nu har jag inget mera att skriva! Heeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0