tagit bort alla inlägg från facebook :o

Jag har funderat länge på att ta bort alla inlägg från facebook men jag har aldrig orkat. Men det har jag gjort nu. Och jag kan säga att jag skäms väldigt mycket. Det fanns massa konstiga grejer som min mamma skrivit för jättelänge sen, min mormor hade också skrivit massa :o Och min morfars syster och massa skit. Allt från 2009. Och jag hade skrivit massa udda inlägg, tex "hallåhallå! :D:D:D:D:D:D:D:D:D <333333" så stod det typ på vissa inlägg och ingen kommentar och hahah. Har tagit bort massa konstiga bilder också. Skönt. Men jag fattar inte hur jag orkade. och direkt när jag sa till Jennifer att jag hade gjort det spammade hon såklart sönder min facebook men lyckades ta bort allt i alla fall! :D
Nu snart ska jag äta. Får se om jag KAN äta? Men aja. Sen ska jag skriva tre stycken bokrecensioner. Känns ju sådär halvt socialt fast nä. Hejdå
shena tuffing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0