tavla-sen julklapp av Vanessa! :)

Fick en tavla av Vanessa som sen julklapp. :) Jättefin! Kommer upp bilder senare i inlägget! Däremot känner jag ångest över att jag inte har gett henne varken födelsedagspresent eller julklapp.. :( Men jag ska köpa något åt henne i Thailand som jag kan ge som julkapp och födelsedagspresent! :) Så behöver jag inte känna ångest! :) Men i alla fall.. Jag blir jävligt arg på att alltid när jag laddar upp bilder från kameran eller från mobil till datorn så kommer det ungefär hundra kopior som jag är tvungen att ta bort! Man blir helt stressad! Och när man nästan har tagit bort alla kopior så kommer det nya och nya. Jättejobbigt... Men jag ska försöka fixa det snart! Så att det inte komma kopior. Men nu ska ni få bild på tavlan! Observera att det blev ganska dåliga bilder eftersom att jag  tog med mobilen. Jag tog med mobilen för att det skulle gå fort att ladda upp om ni undrar, haha!
Har även satt in bild på mig själv och Reneé. Vanessa hade redan satt in en bild på henne från när hon var liten! (Bilden längst ner.) Ego som hon är ;) Haha!
Ha det bra! Bloggar antagligen mer inatt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0