There are 3 kinds of people: Ones who watch things happen, ones who make things happen, and ones who wonder what the hell happened.

Inte bloggat på länge men har inte orkat bara.
Igår va jag med Linnéa. :) Frågade henne om hon ville komma med på hockeyträning för Sami hade frågat om jag kunde komma. Vi kom dit klockan sex för Sami sa att den började då men dom sprang bara runt och jag och Linnéa satt i typ en timme och väntade på att träningen skulle börja, haha. Sen började den och så satt vi typ i en timme och kollade sen blev de för kallt så vi gick ut. Vi skulle hem till Linnéa och jag klagade hela tiden att det var kallt. Varje minut sa jag "ååh fyfan vad kallt det ääär". :s Men seriöst det var skitkallt :o.När vi kom hem till Linnéa åt vi kakor, de va goott :D Sen snackade vi med Sami på skype. De va roligt. :) Sen skulle jag hem. Fick vänta utanför Linnéa på att pappa skulle komma och det var kallt. Sen idag va mamma i skolan istället för mig och jag har bara druckit te och sett på teve. Imorgon ska jag till skolan och sen klockan sju är de disco i ytternäs. Sen sover Tina och Nicco här. Jag hälsar till Nicolina.
Nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

taaack så mycket ;)

2011-01-27 @ 15:44:24
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0