tre stycken bokrecensioner .. sooooooooooooo inte svstylehhhh

Skrev nyss tre stycken bokrecensioner. Det var skönt att ha det gjort med det var jobbigt att skriva allt.
Jag har egentligen ingenting att skriva om. Min kamera håller på att  ladda så jag kan inte ta bilder heller. Är inne på facebook, bilddagboken, blogg och msn. Inget liv nej jag vet.
på fredag är det disco, ska dit med Tina och Nicco och ska vara där med dom och Reneé. Sen på kvällen ska Tina och Nicco sova hos mig. Ska blir roligt :) Det var ju ett tag sen, det var roligt då också, fast inte dagen efter det och nej vi ska inte gå in på detaljer nu för det var då! Nu är nu och vi lever i nuet inte i dået! Okej.. Det där lät patetiskt.
Mer ikväll händer väl inte. Ska se till att få kameran och mobilen laddad så att jag kan ta bilder. Mitt saldo is back också så det är bra. Hörd! :D ♥
Random bild på ett spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0