trött

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Hatar verkligen tisdagar. Jag vet inte varför, men det är den värsta dagen på hela veckan enligt mig. Massor med saker att göra och tråkiga timmar och skit. Läste nyss Linnéas blogg de var därför jag ville blogga haha. Men asså de är massa konstiga ljud utanför mitt fönster.. Fan om de är någon där utanför alltså.. Skit läskigt.. Måste kolla ut sen. Hoppas de slutar före jag ska sova för jag kommer ligga och vara vaken om det fortsätter. Fast om ingen är där ute är de ju lugnt, men aja. Nu babblar jag på om massa ointressanta saker igen. Vill ha en frågestund. Men statistiken har sjunkit. Måste länka den överallt haha! Men alltså.. Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Måste kolla mitt schema.. Usch. Först religion, sen bildkonst dubbeltimme, sen matte och till sist historia/samhällskunskap... Usch vad tråkigt jag tror jag dör. Men en sak fattar jag inte med matten. Vi skulle ha nya platser och Nicco sitter ALLTID bredvid mig eller bakom mig eller snett bakom mig.. Wilma får alltid sitta typ längst bak eller något.. Fattar inte riktigt det. Och jag fattar inte varför min lärare ska välja platserna som vi har i matte. Kan man inte få välja själv? Sorry.. Ointressant igen.. Men jag kan inte rå för de.. När jag har tråkigt och inget att skriva om så skriver jag ändå. Sjukt alltså. Måste få ut någon imorgon. Att någon på den här jävla ön ska vara social eller nåt. Ingen är ju social? Så ska försöka komma ut imorgon. Och jag vill seriöst sluta vara på datorn så jävla mycket, inte undra på varför jag är trött på morgonen när jag ska till skolan.. Sitter ju på datorn ända fram tills jag ska gå och lägga mig ju? Måste verkligen sluta med det. Oj.. Märkte inte att inlägget hade blivit så långt.. Har bara skrivit i 10 minuter typ och sa att jag skulle skriva lite .. Men nu blev det ju inte så nej.. längre än det första till och med. Men nu ska jag inte skriva mera. Skriver mer imorgon. Lovar att jag ska ta nya bilder imorgon. Ska ladda kameran över natten så. Men vi hörs. och jag vet att Reneé inte har bloggat men ska säga åt henne. Vi hörs! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0