trött

WABADABADO
Haha har ingenting att skriva men skriver ändå. Konstig natt någon ringde runt till massa och låtsades vara Vanessa och Alexandra. Sen hade någon hackat min facebook skrev massa saker till folk på chatten. Konstigt, aja bytte lösenord i allafall. Stängde av datorn vid 5 tiden, gick gick till soffan och sov men inte fan gick det, gick och la mig, somnade halv sju satt och smsade och laddade ner massa spel och så vidare till iphonen. Jag vill såå sova nu men det kan man ju inte för det första får jag inte sova förrens ikväll enligt dad och han borrar nåt skit i väggarna så man knappt kan lyssna på musik, skulle va bara och va hos mamma lite nu menmen. Elina ska väl va me mej nästa helg, längesen jag såg henne. Och nu vet jag inte vad jag ska skriva, Hejdå!♥
Tumblr_leljxtbtfu1qeak2po1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0