två apelsiner och en banan, sen så har vi ett könsorgan

Hey!
Fetaste rubrik jag vet jag vet. Skolan var chill. Första timmen hade vi religion. Hento var vikarie för Britt vilket var ytterst skönt eftersom att jag aldrig hör vad Britt säger när hon ska berätta något. Först gick vi igenom läxan som vi hade.. Eller han förhörde oss. Sen fick vi köra hänga gubbe. Jag tog världens finaste ord (förutom angardo, alá schtekars, arizstå katz osvosv).. Nämligen FESJÄRTBORTTAGNINGSMEDEL! Fint va? Aa jag tänkte väl de. Men i alla fall så efter det var det rast. Så satt jag och Vanne först vid skorna och hörde på när alla pratade. Sen kom Tina och Nicco så satt vi och pratade med dom en stund. Sen ringde det "in" och vi gick till lektionen. Vi hade dubbeltimmar med våra grupper. Vanne & Jennan hade dubbeltimme gymnastik, Tina hade dubbeltimme musik och jag och Nicco hade dubbeltimme bildkonst. På första bildkonst timmen började jag och Nicco med något instrument. Det var konstigt. Men chill för att vi lyssnade mest bara på musik och pratade med Tobbe och Linus. Vi pratade om lite saker som jag inte minns vad det var och sen såg jag och Nicco på en fruktskål och då var det två apelsiner och en banan. Gamla tider. :) Men så satt Shajan och sjöng någonting. Sen var det rast och då satt ajg och Tobbe och snackade lite medan Linus jagade Nicco. Hon skrek efter mig men jag pratade allvar med Tobbe. Om en person. Vill inte skriva ut h*n här för det blir bara massa problem då  :s Men i alla fall så efter rasten gjorde jag och Nicco klart våra instrument och sen började vi på något annat. Man skulle limma ihop två A3 och sen skulle man typ måla på det eller vad det var? :s Helt sjukt asså :o Pratade med Shajan, Linus och Tobbe igen och sen var det rast. Men då skulle det vara någon pingisturnering. Haha! Random. Stenius var sjukt klädd och Toffe och Wille och Arvid också. Dog inombords. Kunde inte skratta, hade något fel.
Det tog kanske en timme vilket gjorde att när det var slut så var det bara tio minuter kvar av mattetimmen. Sjukt bra asså. Men i alla fall så Satt jag och Nicco inne i grupprummet och filmade lite med min mobil. Räknade inte alls. Skönt.
Sen var det rast, vilket innebär att elevcafét var öppet men ingen var där så alla stack. Hade slagsmål med Linus, han hade damp hela dagen och fy fan vad jag stör mig på honom ibland. Sjukt störig.
När rasten var slut hade vi historia, datasal. Chill. Fixade lite på lite saker och ja. De va inte så kul för LINUS dampade. Såååååklart.
Efter det slutade vi och jag och pappa åkte till mamma och hämtade lite kläder och min dator och så. Sen åkte vi hem och jag städade lite i rummet och nu sitter jag här och bloggar. Ska ladda upp lite bilder längre ner i inlägget och ska försöka ladda upp videon som jag och Nicco spelade in. Inte så mycket att se. Vi räknade lite och jag filmade vad vi skrev, haha! Men nu.. BILDER!

TVÅ APELSINER PLUS EN BANAN, SEN SÅ HAR VI ETT KÖNSORGAN.
Maria äter tydligen ruttna bananer, ojojoj...
Laddar upp filmen senare, går inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Nea

haha, bästa rubriken ;)) <3

2011-01-25 @ 15:50:51
URL: http://neeaahh.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Stolt fotograf till bilden längst ner ;)

2011-01-25 @ 17:26:26
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0