two and a half men

Hejhejhejhej!
Sitter just nu i pyjamas framför datorn och håller på och ladda ner alla avsnitt av Two And a half men. Senare blir det väl att titta på dom och kanske ta lite risiga bilder för att bloggen inte ska vara så tom, och just det. Så mycket besökare igår, ni är bäst jag lovar!:) Inte så mycket kommentarer men det räcker väl med besökare,right? Aja igår satt jag väl uppe till jag vet inte och snackade med Joel, min msn var helt körd det gick bara att ha på offline status, och så hände nånting med den att jag bara kunde chatta med Joel och inte flera, helt sjukt. Installerade om den idag och sen funkade det, bra! Nu ska jag fortsätta ladda ner filmer så jag kan ha nån underhållning ikväll. Ska lägga mig tidigt (höhöhöh) Ska ju till tandläkaren imorgon halv 1 jättekul, tandställningen har gått sönder varje gång jag haft Greeeger. Jaja, vi hörs senare Pusseen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0