2010

Det här året har gått jättefort. Men samtidigt har man hunnit göra så himla mycket. Nyss var det sommaren 2010 och nu mitt i allt kommer snart sommaren 2011? Det känns helt sjukt och jag fattar ingenting. Det känns som att det var nyss som jag och Reneé satt på hennes farmors och farfars stuga ute på Vindskär och åt nudlar och skrattade åt "mamma jag tror jag blev uppraggad av..." och när det kom en orm bredvid Reneé och hon sprang runt hela holmen och skrek "FARFAR DET ÄR EN ORM, FARFAR FARFAR!!!" och när han skulle skjuta ormen började jag skratta och då blev han arg och sa att jag skulle gå in.. :( Det känns som att jag och Reneé kom hem därifrån för en vecka sen. Det känns inte alls som att det är 2011. Det känns inte alls som att det har vart nyår. Det känns helt vanligt. Och snart ska jag och Reneé til Thailand också. Jag kan bara inte fatta det här. Snart ligger man väl på ålderdomshemmet i en gungstol och stickar och tänker tillbaks på allt man gjorde när man var ung och frisk och allt det där. Tänk egentligen.. livet är inte så långt som det kanske verkar, tiden går otroligt fort och man hinner inte alls med. Till exempel för någon vecka sen, eller kanske till och med en månad sen när jag var i skolan. Man hann inte ens stiga upp ur sängen före man skulle hem från skolan igen. Det är helt sjukt och man fattar ingenting. I alla fall inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0