vaknade klockan fyra .. ?!

Hejsan! Anledningen till att vi inte har bloggat är att vi vaknade klockan halv fyra idag. Jag vet jag vet.. Det är jättesent och så vidare men vi va ju faktiskt uppe till klockan åtta i morse också. Men skit i det. Nu ska vi blogga.
Efter att vi hade bloggat det sista inlägget i morse satt vi mest bara uppe och pratade. Men sen blev vi trötta och lade oss i sängen. Då snackade vi lite och sen blev vi så trötta att vi ville sova. Så somnade vi. Före vi somnade satt Reneé sin mobil på ringning klockan 2 idag på dagen. Men den ringde inte ( eller så hörde  vi inte :o ) och då sov vi till klockan fyra. Sen gick vi åt frukost och efter det fick vi panik för att vi inte hade bloggat. Så nu håller säkert Reneé också på att blogga ett inlägg men jag vet inte, det verkar inte så men jag ska säga till henne. Men hon har inget att skriva om säger hon. Men hon får skriva lite i alla fall. :D Men att idag så måste jag hem. Jag har ju sovit över hos Reneé i kanske fyra dagar nu och nu vill pappa att jag ska komma hem. Haha! :) Men jag får se om jag sticker till Reneé en stund efter att jag har ätit, finns chans för de. ;) Men när jag kommer hem ska jag väl städa lite mitt rum, då komemr ni få före och efter-bilder. :D Bara för att det ska bli lite roligare! Och sen ska jag väl äta och blogga ett inlägg och sen kanske jag sticker till Reneé. Vi kommer säkert att ta bilder, som vanligt nu för tiden va? ;) Haha, men sen ska vi väl blogga lite mer ( ;) ) och sen vet jag inte vad vi gör. Kanske vi kan fixa en ny header.. Vi kan ju trots allt väldigt många bilder och det skulle vara roligt att ha en ny header. För den som vi har nu passar kanske inte riktigt in eftersom att det är nytt år och julen är över och ja.. Nästan allt på vår header som vi har nu har ju jultema så det skulle vara kul att byta. Vi har ju haft den här headern ganska länge så.. Men vad tycker ni? Ska vi byta header eller ska vi ha kvar den här? Det är upp till er läsare! :) Men nu ska jag inte skriva mer. Jag skriver sen när jag har kommit hem och har städat och det där! Ha det bra så länge! ♥
Texten på bilden syns inte så bra men det får duga eftersom att det inte går att använda photoshop så måste vi använda paint.... -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör en ny:)

2011-01-01 @ 16:06:15
Postat av: Clara

sv:tack så jättemkt:)

2011-01-01 @ 16:08:42
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0