varför bloggar vi? :o

Jag har ingenting att skriva om, så jag tänker skriva.. ifall ni vill veta varför jag och Reneé egentligen bloggar? Ibland bloggar vi inte om något intressant alls. Skriver bara vad vi har gjort och så vidare. Men nu tänker jag berätta varför vi egentligen bloggar.
jag och renee tänkte inte alls på att börja blogga första gången vi träffades. men när vi hade vart med varandra ett tag tänkte renee på om vi skulle skapa en gemensam blogg. jag sa direkt ja och vi hade mycket besökare direkt. vi bloggade skitmycket då! vi älskade bloggen. vi har alla våra bra och dåliga minnen här. och vi berättar om allt här. eller kanske inte dom högst privata sakerna men ni fattar. och vi försöker verkligen att folk ska tycka om det vi skriver om. men såklart skriver vi inte bara för våra läsares skull. vi skriver för att vi senare ska kunna gå tillbaks och titta på saker vi upplevt tillsammans. jag minns för inte så länge sen, så satt jag och renee och lyssnade på forever young och tittade på våra första inlägg som vi bloggade. och vi saknade det så mycket att vi blev skitledsna och kramade varandra och så. jag och renee tar bilder, både på oss själva och på båda två. först ville vi inte alls visa oss på bilder som vi blev fula på, men nu har vi insett att varför kan man inte visa bilder som man inte blev så fin på? det spelar ju ingen roll. man kan ju inte rå för hur man ser ut? men jag och renee tycker det är skitroligt att blogga. men ibland har man bara ingen lust. men när man får lusten tillbaks så då vill man bara blogga hela tiden. men ibland har man inget att blogga om. men man behöver ju inte skriva i varje inlägg, utan man kan ju till exempel bara lägga upp bilder man har tagit? det funkar ju lika bra!
jag och renee gjorde ju förut en blogg som hette stoltheterna, vi tröttnade på sotavarelser. och vi bloggade på stoltheterna i kanske.. några månader. sen tröttnade vi och kom tillbaks till sotavarelser. och det är jag glad för. för här finns allt! allt som jag och renee har gått igenom, och jag är glad för att  lämnade stoltheterna eftersom att vi skrev inte om någonting intressant. och jag insåg efter att vi hade börjat blogga på sotavarelser igen hur mycket vi gick miste om när vi lämnade den här bloggen. men det är bra att vi tröttnade på stolthetena i alla fall. jag tycker inte om den alls. men däremot älskar jag sotavarelser. här finns allt! och jag älskar den här bloggen sjukt mycket! hoppas ni också gillar den. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0