we love u

Vi älskar alla som besöker bloggen och tycker om det vi skriver om. Vi har många på msn till exempel som skriver till oss att vår blogg är bra och så vidare. Samma sak på facebook. Och ni ska veta att we love you♥. Men i alla fall så vet jag inte vad jag ska blogga om men jag och Reneé tog lite bilder nyss bara för att vi är bäst och jag tror att vi snart ska gå och äta igen, haha! Som alltid ;). Och en sak måste jag säga. Att efter att jullovet började har jag vart som besatt av att ta bilder, lägga upp bilder på bloggen och såklart besatt av att blogga. Och det är mycket roligare nu när man har bilder att lägga upp bilder. För jag hatar verkligen bloggar utan bilder. Så sjukt tråkigt och det är ju inte speciellt roligt att läsa en blogg med bara text heller. Så det är bättre nu är förut, eller hur? :D Men att vad ska jag skriva om mer då? Jag har inte så mycket att skriva om. Men just det, Kurre, alltså Reneés katt trodde vi att var borta efter raketerna, haha. Men sen kom han hem som tur va. Blev ju jätte orolig.. Höhö.. :o Men nu ska jag och Reneé gå och äta. Bloggar mer sen ;)










Som sagt, bilder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0