wii sports

Heysan! Har inte bloggat idag men jag har faktiskt nästan inte vart på datorn alls. :D Men kan berätta lite vad jag och Vanessa har gjort idag.
Först vaknade vi klockan 12. Ovanligt tidigt. Och vi vaknade av oss själva också.. :o Så vi steg upp och fixade oss lite, sen stack vi till stan. Där väntade vi på Shajan och Sami. Dom kom efter ett tag. Vi sprang typ bara runt och slog varann och sånt, haha. Sen var jag och Vanne tvungna att sticka. Skulle med bussen klockan fyra. Så vi gick först hem till Vanessa efter våra saker och sen gick vi till Nabben och väntade en timme på bussen. Sen när den kom körde den förbi oss. Så vi GICK till stan med blöta skor och frös som fan. Det kändes som att jag var en naken hund som bodde i Atlanten. Seriöst, har nästan aldrig haft så kallt. Eller jo, när jag var med Kristina och Shajan kastade mig i snö.. Så kallt har jag aldrig i mitt liv haft, men som Kristina är tar hon hand om mig, haha :) Men i alla fall. När vi hade kommit till stan väntade vi på bussen inne i en annan buss. Sen kom bussen och då åkte vi hem. Höll på att somna. Men sen när jag och Vanne kom hit (till lemland) så åt vi, sen va vi lite på datan och sen spelade vi Wii Sports med hela familjen resten av kvällen och drack glögg. :) Riktigt mysigt faktiskt :)
Nu sitter vi här och båda är på datorn. Har inget annat att göra men snart ska vi och spela Wii. :D Haha, sjukt kul :D
Imorgon vet jag inte vad jag och Vanne ska göra men tror hon ska hem ganska tidigt. Sen kommer Jennifer hit. Jag ska fixa blogg åt henne. :)
Nu har jag inget mer att skriva, hejdå :)
Älska tröjan som jag fick ju Julklapp av min morbror <3
Ska visa resten sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0