Wilma & Alexandra

Hejsan! Idag i skolan hände det inte så mycket. Shajan tvingade mig att pussa väggen igen men jag slapp undan, haha ;) Sen så skrattade jag, Nicco, Tina, Wilma & Jennan åt massa saker, minns inte vad men vi gjorde stjärnor med våra fötter och skrattade åt det i alla fall, haha! Det var allmänt tråkigt i skolan. Men en sak är ny, de är att min grupp har börjat med syslöjd. Vi ska sy kläder men vi fick mest information om hur vi ska göra och sånt dom här två timmarna som vi hade. Sen hände inte så mycket mer. Sen åkte Wilma och jag hem till mig eftersom att jag ska vara med Wilma, eller.. Jag är med Wilma. :) Först kom vi hem och åt lite och sen åkte vi till Cityläkarna, skulel ta den andra sprutan före Thailand, usch vad det tog ont. Det tog mer ont än den förra. Och just det, i skolan på slöjden så garvade jag åt Zache och Hetem hela tiden, fan va dom höll på.. HAHA! Dog ju..
Jag: Jag har symaskinskörkort. :)
Zache: Men du har ju ingen symaskin ;)
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Så de va typ de.. Haha!.. Men nu  återgår jag till det jag höll på att skriva om. ja vi var ju på cityläkarna och tog min spruta. Som jag redan sa. Och sen åkte vi hem och jag och Wilma tänkte typ
"TÄNK OM VI TAPPAR EN ARM.. aTT DEN FASTNAR I DÖRREN OCH SEN ÅKER BILEN IVÄG.. OCH TÄNK OM MAN TAPPAR ETT BEN OCH TÄNK OM MAN TAPPAR HUVVET.. DÅ HAR MAN INGET KVAR, DÅ FÖRLORAR ALLT MAN HAR..."
Haha, random. Men när jag och Wilma kom hem till mig gjorde vi läxorna och Wilma håller på fortfarande. Usch hatar läxor. Men jag ska ändå bli bättre i skolan. Känns bättre då. Så.. Sen vet jag inte vad vi ska göra men något får det bli, skriver mer sen!
RisbildN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0